دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی به نام یه لحظه
آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : ali
Shahrum Kashani - Ye Lahze

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای شهرام کاشانی به نام یه لحظه با لینک مستقیم
دانلود آهنگ یه لحظه از شهرام کاشانی
دانلود آهنگ یه لحظه با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Shahrum Kashani – Ye Lahze

 

متن آهنگ شهرام کاشانی یه لحظه

من ازت نمیگذرم , من ازت نمیگذرم دنبالتم یکسره
دانلود آهنگ جدید شهرام کاشانی به نام یه لحظه
محاله بدون تو یه لحظه خوش بگذره هرجایی پا به پات میام
نبضه منه تو دستات هرجا من کم میارم هلم میدی با حرفات
من ازت نمیگذرم چون تو دلم نشستی اونکه من منتظرش بودم تو هستی
به این در اون در زدم الان تو روبرومی همه دنیامو میدم تو زندگیم بمونی
خامه حرفات میشم دستو دلم برات میلرزه
جون من شما یه لبخند بزن یه لحظه
تو میتونی فقط شادی برام بیاری
همیشه واسم سنگ تموم میذاری
این یعنی عاشق شدن دیگه نیار بهونه موهامو بسته همین یعنی کار تمومه
توئم یه حرفی بزن از تبو تابت برام
بگو احساستو شاید از این حال درآم
خامه حرفات میشم دستو دلم برات میلرزه
جون من شما یه لبخند بزن یه لحظه
تو میتونی فقط شادی برام بیاری
همیشه واسم سنگ تموم میذاری

 

لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb




:: بازديد از اين مطلب : 296
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: